
ایده خلاق و بازاریابی یکی از اصول مهم در فروش محصولات ما می باشد که به افزاد در یافتن راه حل های تازه کمک کرده و باعث می شود او بتواند در چهارچوب های تعیین شده تصمیم گیری کند.
از آنجا که مدیران و صاحب مشاغل ، معمولا برای حل مسائل مربوط به کسب و کار خود زمان زیادی صرف می کنند و ممکن است دارای عقاید و باورهای خود باشند و متاسفانه دارای تاثیرات مثبت در فروش آنها نباشد .
در امر فروش و خدمات بهتر باید حتما از افراد متخصص در بازاریابی که دارای روابط عمومی و ذهن خلاق و دارای سابقه می باشند استفاده شود .
با نیاز های جامعه و انواع روشهای تبلیغاتی آشنا باشند چون ممکن است روش تبلیغاتی که به نظر ما مناسب است نتیجه عکس دهد و باعث افت فروش ما شود.
تکنیک های بازاریابی
تکنیک های بازاریابی هرساله تغییر میکند و بازاریاب باید براساس شرایط جدید و نسل قدیم و جدید به بازاریابی بپردازد.مثلا تراکت در سالهای پیشین ممکن بود بهترین روش تبلیغاتی باشد ولی امروزه این طور نیست .
برای موفقیت در یک حرفه وجود بازاریاب و تکنیک های بازاریابی نوین امری ضروری است هرچه محصول و خدمات ما درجه یک و بی نظیر باشد تا به درستی بازاریابی نشود رضایت از فروش حاصل نمیشود.
اشتباهاتی که افراد در بازاریابی دارند در ذهن اول بودند و زود برند شدن است ولی مهمتر از اینها عرضه به موقع کالا (زمانبندی) و نوع محصول و خدمت است .
برای این امر مثالی میزنیم یاهو از قدمت طولانی تر از گوگل دارد و موتور جستجو اول بود ولی گوگل توانست با بازاریابی و زمانبندی خود را به رتبه اول برسانند.
با رشد شرکت و برند محصول و خدمت را میشود عرضه کرد ،همان طور که برای خرید کتاب به عنوان و جلد آن توجه میکنیم شعار و برند شرکت از عواملی است که حتما باید به آن توجه شود .
در اخر لازم است ذکر کنیم بازاریابی علم نیست بلکه هنری است که افراد با حضور در جامعه و توجه به نیازهای افراد و سلایق آنها بدست می آورند و رمز موفقیت در فروش داشتن یک بازاریاب موفق است.
کلمات کلیدی سایت:
بازاریابی اینستاگرامی
بازاریابی بانکی
بازاریابی بین الملل
بازاریابی بیمه و فنون مذاکره
بازاریابی پیشرفته
بازاریابی پایدار
0 نظر
نوشتن نظر جدید