ایده های فروشگاهی

مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی 

اولین مطلب تبلیغ در ایستاگرام

تبلیغ در ایستاگرام سه بخش کلی دارد :قسمت مربوط به خودمان،قسمت تبلیغ دهنده،قسمت مخاطب

قسمت مربوط به ما:باید بدانیم چه وقتی برای تبلیغ مناسب است و کی تبلیغ نزاریم…که بطور کلی زمانی که بدانیم کی تبلیغ نزاریم مهمتر است.

هنوز ساز و کارتان مشخص نشده تبلیغ نزارید..برندتان را پیدا نکردید تبلیغ نکنید. خلاقیت برای کار داریم؟؟برند برای یک کسب و کار مثل شهرت برای یه آدم می مونه شما شهرت  رو با انجام درست کارهای سخت بدست می آورید. …..کمتر از 30 پست ندارید تبلیغ نزارید ….ساختار پیجتون مشخص نکردید تبلیغ نزارید

اگر فرصت پذیریش سفارش بیشتر ندارید تبلیغ نزارید ….

قسمت تبلیغ کننده:این قسمت میتواند از سمت اینفلوئنسر ها و یا صفخات پابلیک انجام بشه و سه قسمت دارد :بررسی محل تبلیغ..نحوه درخواست…بررسی نتیجه..

بررسی محل تبلیغ:این قسمت بسیار مهم می باشد شما باید پرسونای کسب و کارتون یا مخاطب هدف تبلیغتون را بشناسید و متناسب با اون تبلیغ رو پیدا کنید.اگر صفحه ای تبلیغ تخصص در مورد حوزه شما باشد عالیه اما نیازی نیت ایم مورد حتما رخ دهد .

ایده هایی ناب برای افزایش فروش

برترین ایده های فروش

بطور مثال :عطر زنانه که برند آن بر پایه ورزش و لایف استایل است خیلی عالیه که تبلیغ داخل صفحه یک اینفلوئنسر لایف استایل یا ورزش قرار گیرد اما از آنجایی که مخاطب هدف شما خانوما هستند این تبلیغ میتواند در پیج های دیگه ای که مخاطب اصلیش خانمها هستند قرار گیرد .

 

بررسی آمار صفحه:مورد دیگه بررسی محل تبلیغ بررسی آمار است.عدد بالای فالور الزاما نشون دهنده ی خوب بودن صفحه نیست باید به موارد دیگه ای مثل نرخ تعامل،نسبت به لایک به کامنت مدل کامنت گذاری گذاشته شده دقت کرد.